Ατάκες χωρίς κανένα νόημα



Αποκλείεται να μην έχετε πιάσει τον εαυτό σας να λέει μια απ' τις παρακάτω ατάκες ή να συμμετέχει σε αντίστοιχες συνομιλίες. Είναι φράσεις που δεν έχουν κανένα λόγο να ειπωθούν κι όμως μας έρχονται αυτόματα στο μυαλό και τις εκσφενδονίζουμε χωρίς να το πολυσκεφθούμε.

1)
 - Πλάκα κάνεις!

- Όχι, αλήθεια!
 


2)
 Βλέποντας κάποιον να μπαίνει μέσα στο σπίτι
 "Ήρθες;" 
Όχι, σε 5 λεπτά ρε φίλε! Το αντίστοιχο γίνεται και με την ερώτηση "Φεύγεις;"
 

3) - Άκου να δεις!

Ποτέ δεν κατάλαβα τη συγκεκριμένη ατάκα! 
Ν' ακούσω ή να δω;


4) 
Αφού έχεις βγει απ' την αίθουσα εξέτασης ενός μαθήματος 
- Το πέρασες;
 

Που θες να ξέρω; Δεν σπουδάζω στη σχολή μέντιουμ "Μύριαμ και Τζόσουα" της Ελλάδας!

5)
 Ενώ βρίσκεσαι στην τουαλέτα

- Μαμά, δεν έχει άλλο χαρτί!
 
-Τι, τελείωσε;
 

Όχι, έχει λίγο ακόμα να πάρω τα ψιλά μου, αλλά για χοντρά ούτε κατά διάνοια.

6)
 Δεν έχεις κάρτα στο κινητό σου, το 'χεις πει σ' ένα φίλο σου και μετά από 2 ώρες τον
 παίρνεις τηλέφωνο και η πρώτη ερώτηση 
- Έβαλες κάρτα;
 
Όχι, σε παίρνω από έναν φίλο με τον ίδιο αριθμό.


7)
 Σου απευθύνουν το λόγο για να εκφράσεις την άποψη σου κι εσύ ξεκινάς ν' απαντάς 

- Προσωπική μου γνώμη... 
ή
- Προσωπικά...

Ερμ, τη δική σου γνώμη ρωτήσαμε, ξέρεις.


8) 
Είστε άτομα κάπου και γίνεται ο εξής διάλογος

- Τί κάνεις;

- Ποιος, εγώ;
 

Και η κλασική απάντηση
 
- Όχι, ο γείτονας!
 

9)
 Η all time classic φράση μετά απ' το κλείσιμο συνομιλίας με φίλο/η
 
- Τα λέμε!
 
Για κάτσε δηλαδή, τώρα δεν τα λέγατε;
 

10)
 Σε καυγά γνωστή φράση που έχει σαν στόχο τον εκφοβισμό
 
- Ρε, ξέρεις ποιος είμαι εγώ;

Όχι, αλλά μπορείς να μου λες καθώς θα παίζουμε κλωτσομπουνίδια.


ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ

Χαρτής Λευκάδας - Lefkada Map