Γυμναστικές επιδείξεις!


Πάμε χωρίς πολλά λόγια να σας πείσω για τα οφέλη της γυμναστικής 
ή να σας απομακρύνω για πάντα!
Ας μιλήσουν οι εικόνες!
1. Όχι πουλάκι μου! Δεν είπαμε να είσαι όπως 
στα αριστερά και να πηγαίνεις να γίνεσαι όπως στα δεξιά!
Ούτε ο σύντροφός  σου δεν θα ήθελε δίπλα του τον Σουγλάκο.

2. Ούτε έτσι κοπελιά!
Δεν γυμναζόμαστε για να φωτογραφιζόμαστε!
3. Κι όχι τα όργανα δεν είναι για να κοιμόμαστε!
4. Εδώ βλέπετε έναν σοβαρό ρόλο για καλή φυσική κατάσταση!
Πιθανόν και το σοβαρότερο!
5. Τι το σκέφτεσαι; 
Ακόμα και στο γραφείο μπορείς!
6. Γυμνάσου μαζί με όλη την "οικογένεια"!
7.Προσεχή μόνο στην ενδυμασία......
.....8. Και στα νερά κουκλίτσα μου!
9. Οι ανεγκέφαλοι παρακαλούνται 
να μην παίρνουν άλλους στο λαιμό τους!
10. Ούτε να δοκιμάζουν όργανα όταν δεν ξέρουν!
11. Ουπς! Αυτό πάλι τι είναι;
Τίτη ; Βρήκα τι θέλω δώρο για τα Χριστούγεννα!
 12. Τα ατυχήματα συμβαίνουν ....
..13. Όταν είσαι ατσούμπαλος!
14. Μα μην αποθαρρύνεστε!
Υπάρχουν και τα επιτυ-χυμένα!
15. Για σένα που συνεχίζεις να τρως και δεν σε έχω πείσει
θα με αναγκάσεις να χρησιμοποιήσω δραστικές μεθόδους!
16. Ας μην γίνεις το κορίτσι λάστιχο αγάπη μου!
17. Νομίζω όμως ότι αυτό δεν θα σε χάλαγε;
Το γάτο πάντως τον τρελαίνει!
18. Βρε δε είπαμε προσοχή στα ατυχήματα;
19. Εναλλακτικός τρόπος εκγύμνασης (χωρίς ατυχήματα)
 20. Εναλλακτικός τρόπος εκγύμνασης (με ατυχήματα)
21. Εναλλακτικός τρόπος εκγύμνασης γλουτών!


22. Και μετά από όλα αυτά σας δείχνω σε παγκόσμια πρώτη
ο τρόπος που θα γυμνάζομαι εγώ αν δεν θέλω να χάνω τα νέα σας!

Ποιος είπε ότι με ακολουθεί στην τρέλα, είπαμε;

Αν και μελαγχολικος ο καιρός
εγώ είπα να μην σταματήσω να χαμογελάω!


ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ

Χαρτής Λευκάδας - Lefkada Map